loading...
امام زمان علیه السلام
جواد عصمتی بازدید : 232 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

💢شیطان پرستی و فراماسونری👈 (قسمت هفتم)💢

 

⭕️ مردم میگن بابا به فراماسونری چی کار دارید؟😳

فراماسونری انجمن های برابری و برادریه.

ماباهم برادریم به همدیگه کمک میکنیم ، در کل دنیا بیمارستان میسازیم.

 

👈 نخیر دوستان

 

❗️طبقه 1 تا 3 مشکل داره که بهتونم ثابت میکنم.

 

♨️ طبقه 4 تا 33 اش مهمه که هیچ کس ازشون خبر نداره که اینا کی هستن.

 

♨️ به اینا توجه کنید 👇👇

 

⁉️ جنگ چند روزه لبنان؟

👈 33 روزه لبنان

 

⁉️ کشور اسرائیل کجا واقع شده؟

👈 در طول و عرض 33 درجه کره زمین

 

⁉️ حمله به طبس در چه مداری قرار داره؟

👈 مدار 33 درجه کره زمین

 

♨️ مایکل براونز فقط رهبر شماره 33  فراماسونری که در ارتش انگلیس بود رو لو داد

 

⁉️ میدونید چی کارش کردن؟

👈 18 ماه پس از چاپ کتابش در سن 33 سالگی کشتنش

 

♦️ و من و شما خبر نداریم و نبایدم داشته باشیم

 

♨️ عزیزانه من فراماسونری خیلی شبیه به یک ماجراستاا

 

 ⭕️ فراماسونری یک چشم وسط پیشانی داره

من نمیخوام تطبیق بدم بگم این یعنی اون (اون یعنی دجال)

نخیر تطبیق نمیدم فقط یک 👈 نظریه هست.

 

♨️ دجال هم یک چشم وسط پیشانی داره که قبل از ظهور امام زمان عج ظهور میکنه.

جواد عصمتی بازدید : 228 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

💢شیطان پرستی و فراماسونری👈 (قسمت هشتم)💢

 

⭕️ دوستان عدد 13 برای یهود مقدس میشه و برای من و تو ایرانی نحث میشه چون روز 13 فروردین قتله عام شدیم.

 

⭕️ 33 برای یهود مقدسه چون حضرت مسیح در سن 33 سالگی فوت میکنن.

 

 

 

⭕️ اروپاییا گفتن باید یه جایی یه کشور اسلامی درست کنیم و این یهودیارو بندازیم اونجاو از شرشون راحت شیم

 

 ⁉️ حالا چرا کشور اسلامی؟

 

👈 چون اونها متنفرن از اسلام 

 

 ⭕️ برای همینکه از اسرائیل دفاع میکنن

 

♨️ اسرائیل نباید فروبپاچه

 

⁉️ چرا؟

 

👈 چون یهودیا دوباره میرن به اروپا و امریکا

 

⭕️ عزیزان جمهوری اسلامی ایران وقتی انقلاب کرد نیومدن از انقلاب ایران دفاع کنن

 

♨️ وقتی انقلاب کردیم با 2 کشور مشکل داشتیم و اصلا رابطه سیاسی نداشتیم

 

⁉️ کدوم کشورا؟

 

👈 افریقای جنوبی و اسرائیل

 

🔺اسرائیل که چراش مشخصه

 

⁉️ حالا افریقا چرا؟

 

👈 چون نژاد پرست بودن

 

 ⭕️ یه چیز جالب تر اینکه اولین گزینه ای که قبل از فلسطین قرار بود اسرائیل در اونجا تاسیس بشه آفریقای جنوبی بود

 

⁉️ میدونید افریقا در کجا قرار داره؟

 

👈 در طول و عرض جنوبی 33 درجه کره زمین

 

⭕️ یه نکته مهم 👇

 

⁉️ چی شد که کلمه یهودی برای اینها انتخاب شد؟

 

👈 یهودا برادر حضرت یوسف سرپرستی قوم یهود رو به دست میگیره و میگه بنی اسرائیل چیه؟ ازین به بعد باید اسم من روی قومم باشه

 

⭕️ یه نکته جالب تر اینکه هیچ احدناسی نمیتونه یهودی شه

 

👈 فقط شخصی یهودی میشه که پدر و مادرش یهودی باشن

 

♨️ یهود دین نیست ، نژاد و قوم است

 

⭕️ مساله بعد ربا خواری است که بنیانگذار رباخواری در کل دنیا یهودیا هستن

 

♨️ طبق تعالیم تورات ، ربا گرفتن از یک یهودی گناه بسیار بزرگیه اما از یه غیر یهود تا جاییکه میتونی بگیر😳

جواد عصمتی بازدید : 224 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

💢شیطان پرستی و فراماسونری👈 (قسمت نهم)💢

 

⭕️ رهبر یهودیان تئودور هرتزل در سال 1897 تمام یهودیان رو جمع کرد و گفتن که آقا باید تصمیم خودمونو بگیریم ، دیگه کل جهان باید برای ما باشه.

 

♨️ یه اساسنامه نوشتن و صورت جلسه کردن 👇👇

 

⭕️ پروتکل های یهودی 

 

💥 پروتکل شماره 3  👈 گوییم ها (غیر یهود) بدون متخصص های ما قادر به تفکر نیستند و کوته بین تر از آن هستند که خود بفهمند آنچه را که ما ایجاد کرده ایم و در روز تاسیس پادشاهی خود به وجود خواهیم آورد.

 

✨ خبر داشتین سال 2007 قرار بود این اتفاق بیوفته؟ 

 

👈 سال 2007 قرار بود مسجد الاقصی خراب شه و معبد سلیمان ساخته شه و این برنامه شون علنی شه که فراماسون درجه 33 به پادشاهی کل جهان برسه

👇👇👇👇👇👇👇👇

💫 به یک باره یه چیزی در مقابل اینها به وجود اومد که تا حالا بهش فکر نکردیم

 

🔺یه جنبش کوچک نادیده گرفته شده تحت عنوان حزب الله لبنان

 

⁉️ ویژگیش چیه؟ 👈 شیعه بودن

 

💥 پروتکل شماره 4 👈 ما باید شالوده ایمان رو ویران کنیم ، تمام ادیان باید از بین برن جز دین ما یهود

 

💥 پروتکل شماره 6 👈 تمام مسائل تاریخ که به نفع یهودیت نیست باید ازبین برود

 

💥 پروتکل شماره 10 👈 بی اعتبار کردن روحانیون غیر یهودی (که این پروسه رو خیلی قشنگ دارن انجام میدن)

 

💥 پروتکل شماره 11 👈 بعد از سرگردانی های فراوان پایگاه خود را خواهیم ساخت (اسرائیل)

 

💥 پروتکل شماره 15 👈 زمانی که پادشاه اسرائیل تاجی را که اروپا به آن هدیه می کند بر سر مبارک خود گذاشت ، پدر جهان خواهد شد😳😐

ملت ها و حکومتهای آنها از لحاظ آگاهی و اسرار حکومت ما در طول تاریخ همچون کودکان نابالغ اند

 

💫استاد : هیچ کس خبر نداره از فراماسونری ، هیچ کس نمیدونه که یهود داره چی کار میکنه واقعا مثل کودکان نا بالغ هستیم

 

🔺ادامه پروتل شماره 15 👈 کار رسانه ای و ترویج افکار عمومی و جنگ روانی باید در صدر اخلاق قرار بگیرد

 

⁉️ رسانه ها دست کیه؟

 

👈 یهودیا

 

💥 یکی از پروتکل هاشون میگه برید سمت جایی که طلا هست  طلارو باید بدست بیاریم و بقیه مردم دنیارو بفرستین سمت بنجل گرایی 

 

💥 برنامه های ما حکم می کند یک سوم مردم جهان جاسوسی دو سوم دیگر راکنند

 

🔺 تقریبا در تمامیه دستگاه های امنیتی دنیا ، فراماسونری و یهود بنیانگذارشن

 

🔺همه دربارها را پر از مردان و زنانی کردیم که مزدور ما بودند و در آنجا محبوب ترین ها شدیم

 

 ♨️ استاد : دوستان یه جمله بهتون بگم تقریبا تمامیی پزشکانی که تو دربارها بودن همگی یهودی بودن 👈 یهودی مارانو (به یهودیانی که دین خودشونو مخفی میکنن و نفوذ میکنن بین مردم و ادیان دیگر مارانو میگن) ♨️

 

💥 ما حکومتهای خود را در انبوهی از بانکداران ، صنعت گران و سرمایه داران ایجاد خواهیم کرد

جواد عصمتی بازدید : 214 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

شیطان پرستی و فراماسون👈 (قسمت دوم)💢

 

⭕️ پیامبری تحت عنوان مسیح در کنعان به دنیا آمد.

 

⭕️ یهودیان با پیامبران مشکلی نداشتند اما اگه پیامبری قرار بود وارد حاشیه امنیت یهود بشه سریع کارشو تمام میکردند.

 

⭕️ به محض اینکه حضرت مسیح گفتن پیامبر هستند یهودیان گفتن اشکالی نداره خوشومدی.

حضرت مسیح گفت : من همان مسیح موعودم

یهودیان گفتن : نه دیگه شرمندتیم.

 

⭕️ یکی از حواریون حضرت مسیح به نام یهودا اسخریوطی درمقابل 30 سکه حضرت رو لو داد.

 

⭕️ مسیحی ها میگن که حضرت رو به صلیب کشیدن اما ما مسلمونا میگیم حضرت مسیح نبود که به صلیب کشیده شد همون یهودا اسخریوطی بود که به خواست خدا به شکل حضرت مسیح دراومد و حضرت مسیح عروج کرد در آسمان و در آخرالزمان با امام زمان عج باز خواهند گشت ان شاالله.

جواد عصمتی بازدید : 201 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

 

💢شیطان پرستی و فراماسون👈 (قسمت اول)💢

 

⭕️ ماجرا از عبور حضرت ابراهیم از رود فرات شروع می شود.(4000 سال پیش).

 

⭕️ حضرت ابراهیم 2 فرزند داشتند به نام حضرت اسماعیل و حضرت اسحاق.

که حضرت اسماعیل جد پیامبر ماست و حضرت اسحاق پدر حضرت یعقوب است (در سرزمین فلسطین).

 

⭕️ حضرت یعقوب 12 پسر داشت.

اینها بیابانگرد بودند.

یکی از فرزندان به نام حضرت یوسف میره به مصر که دراونجا به مقام و قدرتی میرسه.

بعداز مدتی بقیه هم وارد مصر میشن.

 

⭕️ اینجاست که فاتحه کره زمین خونده میشه.

یعنی چی؟

یعنی👈یهودیان در مصر با چیزی به نام کابالا (جادو.طلسم) آشنا میشن.

 

⭕️ یهودیان بعد ها توسط حضرت موسی دوباره به سرزمین خودشون یعنی کنعان رفتند و هرجا که رفتن این کابالارو با خودشون بردن.

 

⭕️ کابالا سم مهلکی است که در رگ های یهود و از طریق یهود در رگ های همه  انسانهای روی زمین تزریق شد.

(امروزه کسی وجود نداره که ادعا کنه که من از شر کابالا در امان بودم)

جواد عصمتی بازدید : 232 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

 ـ قالَ الاْمامُ علىّ بن أبی طالِب أمیرُ الْمُؤْمِنینَ (عَلَیْهِ السلام) :  إغْتَنِمُوا الدُّعاءَ عِنْدَخَمْسَةِ مَواطِنَ: عِنْدَ قِرائَةِ الْقُرْآنِ، وَ عِنْدَ الاْذانِ، وَ عِنْدَ نُزُولِ الْغَیْثِ، وَ عِنْدَ الْتِقاءِ الصَفَّیْنِ لِلشَّهادَةِ، وَ عِنْدَ دَعْوَةِ الْمَظْلُومِ، فَاِنَّهُ لَیْسَ لَها حِجابٌ دوُنَ الْعَرْشِ.(1) 

حضرت امیر المومنین امام علی (علیه السلام) فرمود: پنج موقع را براى دعا و حاجت خواستن غنیمت شمارید

موقع تلاوت قرآن، موقع اذان، موقع بارش باران، موقع جنگ و جهاد ـ فى سبیل اللّه ـ موقع ناراحتى و آه کشیدن مظلوم. در چنین موقعیت ها مانعى براى استجابت دعا نیست.

2
ـ قالَ(علیه السلام): اَلْعِلْمُ وِراثَةٌ کَریمَةٌ، وَ الاْدَبُ حُلَلٌ حِسانٌ، وَ الْفِکْرَةُ مِرآةٌ صافِیَةٌ، وَالاْعْتِذارُ مُنْذِرٌ ناصِحٌ، وَ کَفى بِکَ أَدَباً تَرْکُکَ ما کَرِهْتَهُ مِنْ غَیْرِکَ.(2) 

فرمود: علم; ارثیه اى با ارزش، و ادب; زیورى نیکو، و اندیشه; آئینه اى صاف، و پوزش خواستن; هشدار دهنده اى دلسوز خواهد بود. و براى با أدب بودنت همین بس که آنچه براى خود دوست ندارى، در حقّ دیگران روا نداشته باشى

3
ـ قالَ(علیه السلام): اَلـْحَقُّ جَدیدٌ وَ إنْ طالَتِ الاْیّامُ، وَ الْباطِلُ مَخْذُولٌ وَ إنْ نَصَرَهُ أقْوامٌ.( 3)

فرمود: حقّ و حقیقت در تمام حالات جدید و تازه است گر چه مدّتى بر آن گذشته باشد. و باطل همیشه پست و بى أساس است گر چه افراد بسیارى از آن حمایت کنند

4
ـ قالَ(علیه السلام): اَلدُّنْیا تُطْلَبُ لِثَلاثَةِ أشْیاء: اَلْغِنى، وَ الْعِزِّ، وَ الرّاحَةِ، فَمَنْ زَهِدَ فیها عَزَّ، وَ مَنْ قَنَعَ إسْتَغْنى، وَ مَنْ قَلَّ سَعْیُهُ إسْتَراحَ.(4) 

فرمود: دنیا و اموال آن، براى سه هدف دنبال مى شود: بى نیازى، عزّت و شوکت، آسایش و آسوده بودن. هر که زاهد باشد; عزیز و با شخصیّت است، هر که قانع باشد; بى نیاز و غنى گردد، هر که کمتر خود را در تلاش و زحمت قرار دهدهمیشه آسوده و در آسایش است

5
ـ قالَ(علیه السلام): لَوْ لاَ الدّینُ وَ التُّقى، لَکُنْتُ أدْهَى الْعَرَبِ.(5) 

فرمود: چنانچه دین دارى و تقواى الهى نمى بود، هر آینه سیاستمدارترین افراد بودم ـ ولى دین و تقوا مانع سیاست بازى مى شود ـ . 

6
ـ قالَ(علیه السلام): اَلْمُلُوکُ حُکّامٌ عَلَى النّاسِ، وَ الْعِلْمُ حاکِمٌ عَلَیْهِمْ، وَ حَسْبُکَ مِنَ الْعِلْمِ أنْ تَخْشَى اللّهَ، وَ حَسْبُکَ مِنَ الْجَهْلِ أنْ تَعْجِبَ بِعِلْمِکَ.(6) 

فرمود: ملوک بر مردم حاکم هستند و علم بر تمامى ایشان حاکم خواهد بود، تو را در علم کافى است که از خداوند ترسناک باشى; و به دانش و علم خود بالیدن، بهترین نشانه نادانى است

7
ـ قالَ(علیه السلام): ما مِنْ یَوْم یَمُرُّ عَلَى ابْنِ آدَم إلاّ قالَ لَهُ ذلِکَ الْیَوْمُ: یَابْنَ آدَم أنَا یَوُمٌ جَدیدٌ وَ أناَ عَلَیْکَ شَهیدٌ

فَقُلْ فیَّ خَیْراً، وَ اعْمَلْ فیَّ خَیْرَاً، أشْهَدُ لَکَ بِهِ فِى الْقِیامَةِ، فَإنَّکَ لَنْ تَرانى بَعْدَهُ أبَداً.(7) 

فرمود: هر روزى که بر انسان وارد شود، گوید: من روز جدیدى هستم، من بر اعمال و گفتار تو شاهد مى باشم. سعى کن سخن خوب و مفید بگوئى، کار خوب و نیک انجام دهى. من در روز قیامت شاهد اعمال و گفتار تو خواهم بود. و بدان امروز که پایان یابد دیگر مرا نخواهى دید و قابل جبران نیست

8
ـ قالَ(علیه السلام): فِى الْمَرَضِ یُصیبُ الصَبیَّ، کَفّارَةٌ لِوالِدَیْهِ.(8) 

فرمود: مریضى کودک، کفّاره گناهان پدر و مادرش مى باشد

9
ـ قالَ(علیه السلام): الزَّبیبُ یَشُدُّ الْقَلْبِ، وَ یُذْهِبُ بِالْمَرَضِ، وَ یُطْفِىءُ الْحَرارَةَ، وَ یُطیِّبُ النَّفْسَ.(9) 

فرمود: خوردن مویز ـ کشمش سیاه ـ قلب را تقویت، مرض ها را برطرف، و حرارتبدن را خاموش، و روان را پاک مى گرداند

10
ـ قالَ(علیه السلام): أطْعِمُوا صِبْیانَکُمُ الرُّمانَ، فَإنَّهُ اَسْرَعُ لاِلْسِنَتِهِمْ.(10) 

فرمودبه کودکان خود أنار بخورانید تا زبانشان بهتر و زودتر باز شود

11
ـ قالَ(علیه السلام): أطْرِقُوا أهالیکُمْ فى کُلِّ لَیْلَةِ جُمْعَة بِشَیْء مِنَ الْفاکِهَةِ، کَیْ یَفْرَحُوا بِالْجُمْعَةِ.(11) 

فرمود: در هر شب جمعه همراه با مقدارى میوه ـ یا شیرینى،... ـ بر اهل منزل و خانواده خود وارد شوید تا موجب شادمانى آن ها در جمعه گردد

12
ـ قالَ(علیه السلام): کُلُوا ما یَسْقُطُ مِنَ الْخوانِ فَإنَّهُ شِفاءٌ مِنْ کُلِّ داء بِإذْنِ اللّهِ عَزَّوَجَلَّ، لِمَنْ اَرادَ أنْ یَسْتَشْفِیَ بِهِ.(12) 

فرمود: آنچه اطراف ظرف غذا و سفره مى ریزد جمع کنید و بخورید، که همانا هرکس آن ها را به قصد شفا میل نماید، به اذن حق تعالى شفاى تمام دردهاى او خواهد شد

13
ـ قالَ(علیه السلام):لا ینبغى للعبد ان یثق بخصلتین: العافیة و الغنى، بَیْنا تَراهُ مُعافاً اِذْ سَقُمَ، وَ بَیْنا تَراهُ غنیّاً إذِ افْتَقَرَ.(13) 

فرمودسزاوار نیست که بنده خدا، در دوران زندگى به دو خصوصیّت اعتماد کند و به آن دلبسته باشد: یکى عافیت و تندرستى و دیگرى ثروت و بى نیازى است. زیرا چه بسا در حال صحّت و سلامتى مى باشد ولى ناگهان انواع مریضى ها بر او عارض مى گردد و یا آن که در موقعیّت و امکانات خوبى است، ناگهان فقیر و بیچاره مى شود، ـ پس بدانیم که دنیا و تمام امکانات آن بى ارزش و بىوفا خواهد بود و تنها عمل صالح مفید و سودبخش مى باشد ـ . 

14
ـ قالَ(علیه السلام): لِلْمُرائى ثَلاثُ عَلامات: یَکْسِلُ إذا کانَ وَحْدَهُ، وَ یَنْشطُ إذاکانَ فِى النّاسِ، وَ یَزیدُ فِى الْعَمَلِ إذا أُثْنِىَ عَلَیْهِ، وَ یَنْقُصُ إذا ذُمَّ.(14) 

فرمود: براى ریاکار سه نشانه استدر تنهائى کسل و بى حال، در بین مردم سرحال و بانشاط مى باشد. هنگامى که او را تمجید و تعریف کنند خوب و زیاد کار مى کند و اگر انتقاد شود سُستى و کم کارى مى کند

15
ـ قالَ(علیه السلام): اَوْحَى اللّهُ تَبارَکَ وَ تَعالى إلى نَبیٍّ مِنَ الاْنْبیاءِ: قُلْ لِقَوْمِکَ لا یَلْبِسُوا لِباسَ أعْدائى، وَ لا یَطْعَمُوا مَطاعِمَ أعْدائى، وَ لا یَتَشَکَّلُوا بِمَشاکِلِ أعْدائى، فَیَکُونُواأعْدائى.(15) 

فرمود: خداوند تبارک و تعالى بر یکى از پیامبرانش وحى فرستاد : به امّت خود بگو: لباس دشمنان مرا نپوشند و غذاى دشمنان مرا میل نکنند و هم شکل دشمنان من نگردند، وگرنه ایشان هم دشمن من خواهند بود

16
ـ قالَ(علیه السلام): اَلْعُقُولُ أئِمَّةُ الأفْکارِ، وَ الاْفْکارُ أئِمَّةُ الْقُلُوبِ، وَ الْقُلُوبُ أئِمَّةُ الْحَواسِّ، وَ الْحَواسُّ أئِمَّةُ الاْعْضاءِ.(16)
فرمود: عقل هر انسانى پیشواى فکر و اندیشه اوست; و فکر پیشواى قلب و درون او خواهد بود; و قلب پیشواى حوّاس پنج گانه مى باشد، و حوّاس پیشواى تمامى اعضاء و جوارح است

17
ـ قالَ(علیه السلام): تَفَضَّلْ عَلى مَنْ شِئْتَ فَأنْتَ أمیرُهُ، وَ اسْتَغِْنِ عَمَّنْ شِئْتَ فَأنْتَ نَظیرُهُ، وَ افْتَقِرْ إلى مَنْ شِئْتَ فَأنْتَ أسیرُهُ.(17) 

فرمود: بر هر که خواهى نیکى و احسان نما، تا رئیس و سرور او گردى; و از هر که خواهى بى نیازى جوى تا همانند او باشى. و خود را نیازمند هر که خواهى بدان ـ و از او تقاضاى کمک نما ـ تا اسیر او گردى

18
ـ قالَ(علیه السلام): أعَزُّ الْعِزِّ الْعِلْمُ، لاِنَّ بِهِ مَعْرِفَةُ الْمَعادِ وَ الْمَعاشِ، وَ أذَلُّ الذُّلِّ الْجَهْلُ، لاِنَّ صاحِبَهُ أصَمُّ، أبْکَمٌ، أعْمى، حَیْرانٌ.(18) 

فرمود: عزیزترین عزّت ها علم و کمال است، براى این که شناخت معاد و تأمین معاشِ انسان، به وسیله آن انجام مى پذیرد. و پست ترین ذلّت ها جهل و نادانى است، زیرا که صاحبش همیشه در کرى و لالى و کورى مى باشد و در تمام امور سرگردان خواهد بود

19
ـ قالَ(علیه السلام): جُلُوسُ ساعَة عِنْدَ الْعُلَماءِ أحَبُّ إلَى اللّهِ مِنْ عِبادَةِ ألْفِ سَنَة، وَ النَّظَرُ إلَى الْعالِمِ أحَبُّ إلَى اللّهِ مِنْ إعْتِکافِ سَنَة فى بَیْتِ اللّهِ، وَ زیارَةُ الْعُلَماءِ أحَبُّ إلَى اللّهِ تَعالى مِنْ سَبْعینَ طَوافاً حَوْلَ الْبَیْتِ، وَ أفْضَلُ مِنْ سَبْعینَ حَجَّة وَ عُمْرَة مَبْرُورَة مَقْبُولَة، وَ رَفَعَ اللّهُ تَعالى لَهُ سَبْعینَ دَرَجَةً، وَ أنْزَلَ اللّهُ عَلَیْهِ الرَّحْمَةَ، وَ شَهِدَتْ لَهُ الْمَلائِکَةُ: أنَّ الْجَنَّةَ وَ جَبَتْ لَهُ.(19) 

فرمود: یک ساعت در محضر علماء نشستن ـ که انسان را به مبدأ و معاد آشنا سازند ـ از هزار سال عبادت نزد خداوند محبوب تر خواهد بود. توجّه و نگاه به عالِم از إعتکاف و یک سال عبادت ـ مستحبّى ـ در خانه خدا بهتر است. زیارت و دیدار علماء، نزد خداوند از هفتاد مرتبه طواف اطراف کعبه محبوب تر خواهد بود، و نیز افضل از هفتاد حجّ و عمره قبول شده مى باشد. همچنین خداوند او را هفتاد مرحله ترفیعِ درجه مى دهد و رحمت و برکت خود را بر او نازل مى گرداند، و ملائکه شهادت مى دهند به این که او اهل بهشت است

20
ـ قالَ(علیه السلام): یَا ابْنَ آدَم، لا تَحْمِلْ هَمَّ یَوْمِکَ الَّذى لَمْ یَأتِکَ عَلى یَوْمِکَ الَّذى أنْتَ فیهِ، فَإنْ یَکُنْ بَقِیَ مِنْ أجَلِکَ، فَإنَّ اللّهَ فیهِ یَرْزُقُکَ.(20) 

فرمود: اى فرزند آدم، غُصّه رزق و آذوقه آن روزى که در پیش دارى و هنوز نیامده است نخور، زیرا چنانچه زنده بمانى و عمرت باقى باشد خداوند متعال روزىِ آن روز را هم مى رساند

21
ـ قالَ(علیه السلام): قَدْرُ الرَّجُلِ عَلى قَدْرِ هِمَّتِهِ، وَ شُجاعَتُهُ عَلى قَدْرِ نَفَقَتِهِ، وَ صِداقَتُهُ عَلى قَدْرِ مُرُوَّتِهِ، وَ عِفَّتُهُ عَلى قَدْرِ غِیْرَتِهِ.(21)

فرمود: ارزش هر انسانى به قدر همّت اوست، و شجاعت و توان هر شخصى به مقدار گذشت و احسان اوست، و درستکارى و صداقت او به قدر جوانمردى اوست، و پاکدامنى و عفّت هر فرد به اندازه غیرت او خواهد بود

22
ـ قالَ(علیه السلام): مَنْ شَرِبَ مِنْ سُؤْرِ أخیهِ تَبَرُّکاً بِهِ، خَلَقَ اللّهُ بَیْنَهُما مَلِکاً یَسْتَغْفِرُ لَهُما حَتّى تَقُومَ السّاعَةُ.(22) 

فرمود: کسى که دهن خورده برادر مؤمنش را به عنوان تبرّک میل نماید، خداوند متعال ملکى را مأمور مى گرداند تا براى آن دو نفر تا روز قیامت طلب آمرزش و مغفرت نماید

23
ـ قالَ(علیه السلام): لا خَیْرَ فِى الدُّنْیا إلاّ لِرَجُلَیْنِ: رَجَلٌ یَزْدادُ فى کُلِّ یَوْم إحْساناً، وَ رَجُلٌ یَتَدارَکُ ذَنْبَهُ بِالتَّوْبَةِ، وَ أنّى لَهُ بِالتَّوْبَةِ، وَالله لَوْسَجَدَ حَتّى یَنْقَطِعَ عُنُقُهُ ما قَبِلَ اللهُ مِنْهُ إلاّ بِوِلایَتِنا أهْلِ الْبَیْتِ.(23) 

فرمود: خیر و خوبى در دنیا وجود ندارد مگر براى دو دستهدسته اوّل آنان که سعى نمایند در هر روز، نسبت به گذشته کار بهترى انجام دهند. دسته دوّم آنان که نسبت به خطاها و گناهان گذشته خود پشیمان و سرافکنده گردند و توبه نمایند، و توبه کسى پذیرفته نیست مگر آن که با اعتقاد بر ولایت ما اهل بیت عصمت و طهارت باشد

24
ـ قالَ(علیه السلام): عَجِبْتُ لاِبْنِ آدَم، أوَّلُهُ نُطْفَةٌ، وَ آخِرُهُ جیفَةٌ، وَ هُوَ قائِمٌ بَیْنَهُما وِعاءٌ لِلْغائِطِ، ثُمَّ یَتَکَبَّرُ.(24) 

فرمود: تعجبّ مى کنم از کسى که اوّلش قطره اى آب ترش شده و عاقبتش لاشه اى متعفّن ـ بد بو ـ خواهد بود و خود را ظرف فضولات قرار داده است، با این حال تکبّر و بزرگ منشى هم مى نماید

25
ـ قالَ(علیه السلام): إیّاکُمْ وَ الدَّیْن، فَإنَّهُ هَمٌّ بِاللَّیْلِ وَ ذُلٌّ بِالنَّهارِ.(25) 

فرمود: از گرفتن نسیه و قرض، خود را برهانید، چون که سبب غم و اندوه شبانه و ذلّت و خوارى در روز خواهد گشت

26
ـ قالَ(علیه السلام): إنَّ الْعالِمَ الْکاتِمَ عِلْمَهُ یُبْعَثُ أنْتَنَ أهْلِ الْقِیامَةِ، تَلْعَنُهُ کُلُّ دابَّة مِنْ دَوابِّ الاْرْضِ الصِّغارِ.(26)

فرمود: آن عالم و دانشمندى که علم خود را ـ در بیان حقایق ـ براى دیگران کتمان کند، روز قیامت با بدترین بوها محشور مى شود و مورد نفرت و نفرین تمام موجودات قرار مى گیرد

27
ـ قالَ(علیه السلام): یا کُمَیْلُ، قُلِ الْحَقَّ عَلى کُلِّ حال، وَوادِدِ الْمُتَّقینَ، وَاهْجُرِ الفاسِقینَ، وَجانِبِ المُنافِقینَ، وَلاتُصاحِبِ الخائِنینَ.(27) 

فرمود: در هر حالتى حقّ را بگو و مدافع آن باش، دوستى و معاشرت با پرهیزگاران را ادامه ده، و از فاسقین و معصیت کاران کناره گیرى کن، و از منافقان دورى و فرار کن، و با خیانتکاران همراهى و هم نشینى منما

28
ـ قالَ(علیه السلام): فى وَصیَّتِهِ لِلْحَسَنِ (علیه السلام): سَلْ عَنِ الرَّفیقِ قَبْلَ الطَّریقِ، وَعَنِ الْجارِ قَبْلَ الدّارِ.(28)

ضمن سفارشى به فرزندش امام حسن (علیه السلام) فرمود: پیش از آن که بخواهى مسافرت بروى، رفیق مناسب راه را جویا باش، و پیش از آن که منزلى را تهیّه کنى همسایگان را بررسى کن که چگونه هستند

29
ـ قالَ(علیه السلام): اِعْجابُ الْمَرْءِ بِنَفْسِهِ دَلیلٌ عَلى ضَعْفِ عَقْلِهِ.(29) 

فرمود: فخر کردن انسان به خودش، نشانه کم عقلى او مى باشد

30
ـ قالَ(علیه السلام): أیُّهَا النّاسُ، إِیّاکُمْ وُحُبَّ الدُّنْیا، فَإِنَّها رَأْسُ کُلِّ خَطیئَة، وَبابُ کُلِّ بَلیَّة، وَداعى کُلِّ رَزِیَّة.(30) 

فرمود: اى گروه مردم، نسبت به محبّت و علاقه به دنیا مواظب باشید، چون که علاقه و محبّت به دنیا اساس هر خطا و انحرافى است، و دروازه هر بلا و گرفتارى است، و نزدیک کننده هر فتنه و آشوب; و نیز آورنده هر مصیبت و مشکلى است

31
ـ قالَ(علیه السلام): السُّکْرُ أرْبَعُ السُّکْراتِ: سُکْرُ الشَّرابِ، وَسُکْرُ الْمالِ، وَسُکْرُ النَّوْمِ، وَسُکْرُ الْمُلْکِ.(31)

فرمودمستى در چهار چیز است: مستى از شراب (و خمر)، مستى مال و ثروت، مستى خواب، مستى ریاست و مقام

32
ـ قالَ(علیه السلام): أللِّسانُ سَبُعٌ إِنْ خُلِّیَ عَنْهُ عَقَرَ.(32) 

فرمود: زبان، همچون درّنده اى است که اگر آزاد باشد زخم و جراحت (سختى به جسم و ایمان) خواهد زد

33
ـ قالَ(علیه السلام): یَوْمُ الْمَظْلُومِ عَلَى الظّالِمِ أشَدُّ مِنْ یَوْمِ الظّالِمِ عَلَى الْمَظْلُومِ.(33)

فرمود: روز داد خواهى مظلوم بر علیه ظالم سخت تر است از روزى که ظالم ستم بر مظلوم مى کند

34
ـ قالَ(علیه السلام): فِى الْقُرْآنِ نَبَأُ ما قَبْلَکُمْ، وَخَبَرُ ما بَعْدَکُمْ، وَحُکْمُ ما بَیْنِکُمْ.(34)

فرمود: قرآن احوال گذشتگان، و أخبار آینده را در بردارد، و شرح وظایف شما را بیان کرده است

35
ـ قالَ(علیه السلام): نَزَلَ الْقُرْآنُ أثْلاثاً، ثُلْثٌ فینا وَفى عَدُوِّنا، وَثُلْثٌ سُنَنٌ وَ أمْثالٌ، وَثُلْثٌ فَرائِض وَأحْکامٌ.(35)

فرمود: نزول قرآن بر سه قسمت است: یک قسمت آن درباره اهل بیت عصمت و طهارت : و دشمنان و مخالفان ایشان; و قسمت دیگر آن، اخلاقیّات و ضرب المثلها; و قسمت سوّم در بیان واجبات و احکام إلهى مى باشد

36
ـ قالَ(علیه السلام): ألْمُؤْمِنُ نَفْسُهُ مِنْهُ فى تَعَب، وَالنّاسُ مِنْهُ فى راحَة.(36)

فرمود: مؤمن آن کسى است که خود را به جهت رفاه مردم در زحمت بیندازد و دیگران از او در أمنیّت و آسایش باشند

37
ـ قالَ(علیه السلام): کَتَبَ اللّهُ الْجِهادَ عَلَى الرِّجالِ وَالنِّساءِ، فَجِهادُ الرَّجُلِ بَذْلُ مالِهِ وَنَفْسِهِ حَتّى یُقْتَلَ فى سَبیلِ اللّه، 

وَجِهادُ الْمَرْئَةِ أنْ تَصْبِرَ عَلى ماتَرى مِنْ أذى زَوْجِها وَغِیْرَتِهِ.(37)

فرمود: خداوند جهاد را بر مردان و زنان لازم دانسته است. پس جهاد مرد، آن است که از مال و جانش بگذرد تا جائى که در راه خدا کشته و شهید شود. و جهاد زن آن است که در مقابل زحمات و صدمات شوهر و بر غیرت و جوانمردى او صبر نماید

38
ـ قالَ(علیه السلام): فى تَقَلُّبِ الاْحْوالِ عُلِمَ جَواهِرُ الرِّجالِ.(38)

فرمود: در تغییر و دگرگونى حالات و حوادث، فطرت و حقیقت اشخاص شناخته مى شود

39
ـ قالَ(علیه السلام): إنّ الْیَوْمَ عَمَلٌ وَلا حِسابَ، وَغَداً حِسابٌ وَ لا عَمَل.(39)

فرمود: امروزه - در دنیا - زحمت و فعالیّت، بدون حساب است و فرداى قیامت، حساب و بررسى اعمال و دریافت پاداش است

40
ـ قالَ(علیه السلام): إتَّقُوا مَعَاصِیَ اللّهِ فِى الْخَلَواتِ فَإنَّ الشّاهِدَ هُوَ الْحاکِم.(40)

فرمود: دورى و اجتناب کنید از معصیت هاى إلهى، حتّى در پنهانى، پس به درستى که خداوند شاهد اعمال و نیّات است; و نیز او حاکم و قاضى خواهد بود.

جواد عصمتی بازدید : 312 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

 

تعریف جنگ نرم :


مفهوم جنگ نرم (Soft Warfare) در مقابل جنگ سخت (Warfare Hard) است .

«جان کالینز»تئوریسین دانشگاه ملی جنگ آمریکا، جنگ نرم را عبارت از “استفاده طراحی شده از تبلیغات و ابزارهای مربوط به آن، برای نفوذ در مختصات فکری دشمن با توسل به شیوه هایی که موجب پیشرفت مقاصد امنیت ملی مجری می شود”، می داند.

ارتش ایالات متحده آمریکا در آیین رزمی خود آن را بدین صورت تعریف نموده است: “جنگ نرم، استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و دیگر اعمالی است که منظور اصلی آن تاثیرگذاری بر عقاید، احساسات، تمایلات و رفتار دشمن، گروه بی طرف و یا گروههای دوست است به نحوی که برای برآوردن مقاصد و اهداف ملی پشتیبان باشد”.با عنایت به تعاریف فوق، معروفترین تعریف را به جوزف نای، پژوهشگر برجسته آمریکایی در حوزه “قدرت نرم” نسبت می دهند. وی در سال1990 میلادی در مجله “سیاست خارجی” شماره 80 ، قدرت نرم را “توانایی شکل دهی ترجیحات دیگران” تعریف کرد. تعریفی که قبل از وی «پروفسور حمید مولانا» در سال1986 در کتاب “اطلاعات و ارتباطات جهانی؛ مرزهای نو در روابط بین الملل” به آن اشاره کرده بود. با این وجود مهمترین کتاب در حوزه جنگ نرم را جوزف نای در سال2004 ، تحت عنوان “قدرت نرم؛ ابزاری برای موفقیت در سیاست جهانی” منتشر نمود.

بنابراین جنگ نرم را می توان هرگونه اقدام نرم، روانی و تبلیغات رسانه ای که جامعه هدف را نشانه گرفته و بدون درگیری و استفاده از زور و اجبار به انفعال و شکست وا می دارد. جنگ روانی، جنگ سفید، جنگ رسانه ای، عملیات روانی، براندازی نرم، انقلاب نرم، انقلاب مخملی، انقلاب رنگی و... از اشکال جنگ نرم است .

به عبارت دیگر جنگ نرم مترادف اصطلاحات بسیاری در علوم سیاسی و نظامی می باشد. در علوم نظامی از واژه هایی مانند جنگ روانی یا عملیات روانی استفاده می شود و در علوم سیاسی می توان به واژه هایی چون براندازی نرم، تهدید نرم، انقلاب مخملین و اخیراً به واژه انقلاب رنگین اشاره کرد.در تمامی اصطلاحات بالا هدف مشترک تحمیل اراده گروهی بر گروه دیگر بدون استفاده از راه های نظامی است.



در یک تعریف کامل تر می توان گفت، جنگ نرم یک اقدام پیچیده و پنهان متشکل از عملیات های سیاسی، فرهنگی و اطلاعاتی توسط قدرت های بزرگ جهان برای ایجاد تغییرات دلخواه و مطلوب در کشورهای هدف است.

دلیل های استفاده از جنگ نرم چیست ؟
 
جوزف نای نظریه‏ پرداز مشهور آمریکایی مقاله ای تحت عنوان قدرت نرم power Soft در فصلنامه آمریکایی foreign policy در سال ۱۹۹۰ انتشار داده که دیدگاه جدیدی را به مخاطبان ارائه کرد که براساس آن ایالات متحده به جای آن که از طریق بکارگیری آنچه که قدرت سخت می نامند به انجام کودتای نظامی در کشورهای رقیب اقدام کند تلاش خود را بر ایجاد تغییرات در کشورهای هدف از طریق تأثیرگذاری بر نخبگان جامعه متمرکز می کند.
 
در این مقاله نویسنده دیدگاه خود را درباره ایجاد تغییرات از طریق به کارگیری دیپلماسی عمومی در کنار بکارگیری قدرت نرم در میان نخبگان جامعه هدف مطرح کرده. بعدها نظرات او تکمیل تر شد و به عنوان دستورالعمل سیاست خارجی آمریکا تحت عنوان بکارگیری قدرت هوشمند Smart power به مورد اجرا گذارده شد. 
 
جنگ نرم امروزه یکی از کارآمدترین و کم هزینه ترین و درعین حال خطرناک ترین انواع جنگ علیه امنیت ملی یک کشور است چون می توان با کمترین هزینه به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.
 
بعضی از اهداف استفاده از جنگ نرم :
 
– تسلط بر مناطق ژئوپلتیکی و ژئواستراستژیکی
– کنترل شریان انتقال انرژی و جلوگیری از تسلیحاتی شدن آن
– حذف و یا مهار نظام های مخالف در برابر نظام تحمیل کننده جنگ نرم
– ممانعت از ایجاد اتحادیه های نظامی و امنیتی در جامعه هدف
– همسو کردن کشورهای هدف با سیاست های کشور تحمیل کننده جنگ نرم
– فرصت سازی اقتصادی برای کشور تحمیل کننده جنگ نرم
– مهار بیداری فکری جامعه هدف
مهم ترین اهداف جنگ نرم
 
۱- تضعیف فرهنگی یک جامعه در جهت تأثیرگذاری شدید بر افكار عمومی مورد هدف با ابزار خبر و اطلاع رسانی هدفمند و كنترل شده .
۲- تضعیف سیاسی کشور مورد نظر به منظور ناكارآمد جلوه دادن نظام مورد هدف و تخریب و سیاه نمایی اركان آن نظام.
۳- ایجاد رعب و وحشت در مواردی همچون فقر جنگ یا قدرت خارجی سركوبگر .
۴- اختلاف افكنی در میان مردم و برانگیختن اختلاف میان مقام های نظامی و سیاسی كشور .
۵- ارائه روحیه یاس و ناامیدی در اجتماع به جای نشاط اجتماعی و احساس بالندگی از پیشرفت های كشور.
۶- بی تفاوت كردن نسل جوان به مسائل مهم كشور.
۷- كاهش روحیه و كارآیی در میان نظامیان و ایجاد اختلاف میان شاخه های مختلف نظامی و امنیتی.
۸- ایجاد اختلاف در سامانه های كنترلی و ارتباطی كشور هدف.
۹- تبلیغات سیاه به وسیله شایعه پراكنی و جوسازی از راه پخش شب نامه ها و…
۱۰- تقویت نارضایتی های ملت به دلیل مسائل مذهبی، قومی، سیاسی و اجتماعی .
۱۱- تلاش برای بحرانی و حاد نشان دادن اوضاع كشور از راه ارائه اخبار نادرست و نیز تحلیل های نادرست و اغراق آمیز.
مقابله با جنگ نرم
 
 
در این میان چه كار كنیم تا بتوانیم با بهره ‏گیری از ساز و كارهای مختلف از اعمال تهدیدات نرم پیشگیری كنیم ؟
مقابله با جنگ نرم، نخست نیاز داریم تا ویژگی‌های این نوع جنگ را آنالیز كرده و خوب بشناسیم و بدانیم كه جنگ نرم با جنگ سخت، چه تفاوت‌هایی دارد. آنچه در جنگ سخت مورد هدف قرار می‌گیرد، جان انسان‌ها، تجهیزات، امكانات است كه معمولا در این مواقع با استفاده از همین مسائلی كه مورد هدف قرار گرفته است، افكار عمومی علیه دشمن فعال می‌شود، در حالی كه در جنگ نرم آن چه هدف قرار می‌گیرد، افكار عمومی است.
هر ملتی و كشوری دارای منابع قدرت نرم است كه شناسایی و تقویت و سازماندهی آن ها می تواند براساس یك طرح جامع تبدیل به یك فرصت و هجوم به دشمنان طراح جنگ نرم شود. به عنوان مثال، منابع قدرت نرم در ایران را می توانیم ایدئولوژی اسلامی، قدرت نفوذ رهبری، حماسه‏ آفرینی‏ها و درجه بالای وفاداری ملت به حكومت برشمریم.

 

در ادامه مطالب کلیپ های بیشتری ببینید
جواد عصمتی بازدید : 290 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

زندگی  نامه حضرت محمد (ص):
نام: محمد بن عبد الله 

حضرت محمد (ص) در تورات و برخى كتب آسمانى «احمد» ناميده شده است. آمنه، دختر وهب، مادر حضرت محمد (ص) پيش از نامگذارىِ فرزندش توسط عبدالمطلب به محمّد، وى را «احمد» ناميده بود.

كنيه حضرت محمد (ص): ابوالقاسم و ابوابراهيم.

 

القاب حضرت محمد (ص): رسول اللّه، نبى اللّه، مصطفى، محمود، امين، امّى، خاتم، مزّمل، مدّثر، نذير، بشير، مبين، كريم، نور، رحمت، نعمت، شاهد، مبشّر، منذر، مذكّر، يس، طه‏ و...

 

 منصب حضرت محمد (ص): آخرين پيامبر الهى، بنيان‏گذار حكومت اسلامى و نخستين معصوم در دين مبين اسلام.

 

زندگی نامه حضرت محمد,زندگینامه حضرت محمد,بیوگرافی حضرت محمد,حضرت محمد

جواد عصمتی بازدید : 275 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

«شعر امام زمان»

 

گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن
گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن


گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم


گفتم که دیدار تو باشد آرزویم
گفتا که در کوی عمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن

گفتم به مهدی بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلی کن
گفتا تمسک بر کتاب و هم عمل کن

گفتم ز حق دارم تمنای سکینه
گفتا بشوی از دل غبار حقد و کینه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلی را با ستم از خود مرنجان

گفتم به جان مادرت من را دعا کن
گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن

گفتم  ز هجران تو قلبی تنگ دارم
گفتا ز قول بی عمل من ننگ دارم

گفتم دمی با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غم آزاد گردان
گفتا که دل با یاد حق آباد گردان

گفتم که شام تا دلها را سحر کن
گفتا دعا همواره با اشک بصر کن

گفتم که از هجران رویت بی قرارم
گفتا که روز وصل را در انتظارم

  *علی اکبر لطیفیان*

جواد عصمتی بازدید : 320 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

«شعر امام زمان»

 

مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا
گاهی غبار جاده ی لیلا، کنی مرا
کوچک همیشه دور ز لطف بزرگ نیست
قطره شدم که راهی دریا کنی مرا
پیش طبیب آمده‌ام، درد می‌کشم
شاید قرار نیست مداوا کنی مرا
من آمدم که این گره ها وا شود همین!
اصلا بنا نبود ز سر وا کنی مرا
حالا که فکر آخرتم را نمی­کنم
حق می­دهم که بنده دنیا کنی مرا
من، سالهاست میوه ی خوبی نداده‌ام
وقتش نیامده که شکوفا کنی مرا
آقا برای تو نه ! برای خودم بد است
هر هفته در گناه، تماشا کنی مرا
من گم شدم ؛ تو آینه‌ای گم نمی‌شوی
وقتش شده بیائی و پیدا کنی مرا
این بار با نگاه کریمانه‌ات ببین
شاید غلام خانه زهرا کنی مرا


*علی اکبر لطیفیان*

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 29 تير 1395
  • شنبه 22 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395
  • پنجشنبه 16 ارديبهشت 1395
  • چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395
  • پنجشنبه 26 فروردين 1395
  • سه شنبه 01 دی 1394
  • جمعه 27 آذر 1394
  • يکشنبه 22 آذر 1394
  • شنبه 21 آذر 1394
  • جمعه 20 آذر 1394
  • چهارشنبه 18 آذر 1394
  • سه شنبه 17 شهريور 1394
  • شنبه 14 شهريور 1394
  • پنجشنبه 29 مرداد 1394
  • سه شنبه 13 مرداد 1394
  • چهارشنبه 13 خرداد 1394
  • يکشنبه 10 اسفند 1393
  • يکشنبه 03 اسفند 1393
  • جمعه 01 اسفند 1393
  • شنبه 25 بهمن 1393
  • جمعه 24 بهمن 1393
  • پنجشنبه 23 بهمن 1393
  • سه شنبه 21 بهمن 1393
  • يکشنبه 19 بهمن 1393
  • شنبه 18 بهمن 1393
  • جمعه 17 بهمن 1393
  • پنجشنبه 16 بهمن 1393
  • شنبه 11 بهمن 1393
  • جمعه 10 بهمن 1393
  • پنجشنبه 09 بهمن 1393
  • چهارشنبه 08 بهمن 1393
  • سه شنبه 07 بهمن 1393
  • شنبه 04 بهمن 1393
  • جمعه 03 بهمن 1393
  • پنجشنبه 02 بهمن 1393
  • يکشنبه 28 دی 1393
  • دوشنبه 22 دی 1393
  • شنبه 20 دی 1393
  • پنجشنبه 18 دی 1393
  • سه شنبه 16 دی 1393
  • پنجشنبه 11 دی 1393
  • دوشنبه 08 دی 1393
  • پنجشنبه 04 دی 1393
  • سه شنبه 25 آذر 1393
  • دوشنبه 24 آذر 1393
  • چهارشنبه 19 آذر 1393
  • سه شنبه 18 آذر 1393
  • سه شنبه 11 آذر 1393
  • پنجشنبه 06 آذر 1393
  • چهارشنبه 21 آبان 1393
  • دوشنبه 19 آبان 1393
  • شنبه 31 خرداد 1393
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 750
  • بازدید سال : 15,985
  • بازدید کلی : 500,979
  • کدهای اختصاصی
    log